023 Je suis tellement fatiguee…

Czasami człowiek musi. Wracam do siebie codziennie po kolacji. Zamiast kłaść się, zaczynam pisać. Chyba potrzebuję takiej dekompresji. Powoli przyzwyczajam się do tego, że o ósmej jem śniadanie na słodko, o dwunastej trzydzieści lunch, który przypomina nasz obiad. Potem o czwartej jest podwieczorek w postaci czegoś do przegryzienia. Takie apero. Wieczorem o siódmej kolacja, która też przypomina obiad. To jakbym jadła dwa obiady dziennie.

Okazuje się, że gotować każdy może… tylko nie każdy jest do tego stworzony. S, u której pracuję jest przeuroczą kobietą, ale niestety jak na tyle lat gotowania dla rodziny, wychodzi jej to strasznie nieudolnie. Pomagam. Jestem człowiekiem, który dzięki Bogu, potrafi za nią usmażyć mięso. I to tak, żeby kompletnie nie przywierało! o.O

Nie zrozumcie mnie źle. Uwielbiam ją, ale w jej rękach produkty spożywcze zamieniają się w dziwne formy nieregularne. Potrafi odebrać kształt nawet paluszkom rybnym. Jej sposób odgrzewania ravioli albo makaronu doprowadza mnie do palpitacji serca. Nie mogę patrzeć jak obchodzi się z ryżem. Cóż.. nie wszyscy muszą idealnie pichcić 😉 Dobrze, że mogę jej chociaż trochę pomóc.

Pan domu odwala grumpy cat’a. Ok… Co mnie to… Niech odwala. Nie zamierzam wokół niego skakać albo udawać nadmierny entuzjazm jego głupawymi dowcipami. Albo praktycznymi żartami typu łaskotanie żony stojącej na drabinie… Och, ha ha… xD

Maluję.

Maluję sobie akwarelą wieczorami, po trochu. Jakoś mnie to odpręża.

Jutro mój mężczyzna zabiera mnie do siebie i idziemy do restauracji. Jeśli chodzi o Szwajcarię, to chyba nie ma tu złych restauracji. Nie przetrwałyby. Wszyscy smakosze skupiają się jedynie wokół tych naprawdę dobrych. Klasa. Nie jadłam w Szwajcarii jeszcze niczego niesmacznego w żadnym z lokali. Tym razem idziemy do burgerowni, w której produkują też kilka rodzai naprawdę dobrego piwa ❤ Aż się nie mogę doczekać…

A jak Wam mijają wakacje ? 😉

4 thoughts on “023 Je suis tellement fatiguee…

Skomentuj

