031 Ile to 68,9-64,7

  WAGA I DIETA:

https://i0.wp.com/smakuje.blox.pl/resource/Krewetki_po_wlosku_w_sosie_pomidorowym_z_chili_i_makaronem.jpg

4,2 kilo mniej!

W trzy tygodnie.

Przyznam, że słysząc ‚W 28 dni zrzucisz zdrowo 10 kilo bez efektu jojo’ wcale nie byłam sceptyczna. Moje nastawienie wyglądało raczej tak: spoko. Byle by co spadło. No i spadło w 21 dni ponad 4 kilo. Tylko, że skoro to idzie w takim tempie, to na koniec diety będzie ~6 kilo mniej. Nie 10.

Czy to źle?

Nie. Każdy organizm jest inny. Poza tym według książki mogę dodać sobie jeszcze tydzień. Osiem to i tak sporo.

Dodatkowym atutem przeprowadzenia tej 28-dniowej diety jest zmiana nawyków. Czuję, że wiele zasad żywienia podczas tej diety przeniosę na swoje codzienne. Zamierzam i tak:

  • Jeść w takim samym rytmie czasowym,
  • Nie doprowadzać do uczucia głodu,
  • Słodzić ksylitolem jeśli naprawdę trzeba,
  • Jeść makaron ryżowy zamiast pszennego czy też ciemnego,
  • Jeść ryż tylko dziki,
  • Przynajmniej raz w tygodniu zjeść rybę,
  • Nie jeść więcej niż 2 okienka czekolady dziennie (a to jeśli naprawdę przyciśnie),
  • Nadal regularnie ćwiczyć,
  • Ograniczać spożycie kawy do koniecznego minimum,
  • Zamiast czarnej herbaty pić owocową.

I wiele innych… Tak że nie będzie źle. Aczkolwiek planuję wtrąbić pizzę w pierwszy dzień po 35 dniach diety xD

PROJEKTY NA TEN TYDZIEŃ (TO DO LIST)

https://i1.wp.com/i.dobrzemieszkaj.pl/i/13/19/01/940/w-stylu-loft-minimalistyczny-pokoj-dla-6.jpg

Planuję drobne projekty mające na celu przybliżać mnie do porządku w moim otoczeniu. Będą brzmiały infantylnie i głupio, ale co poradzę. Jestem bałaganiarą dla reszty świata. Bo dla siebie samej to tak nie bardzo. Uważam, że chaos w moim pokoju wynika z nieestetycznego umiejscowienia rzeczy w odległości od strategicznego miejsca pod względem częstotliwości ich użytkowania. Czyli wszystko jest tam gdzie powinno, ale nikt mi nie wierzy. Postanowiłam jednak się postarać.

Będą to małe kroczki, z pozoru nic nie znaczące. Pewnie wiele osób popuka się w głowę i powie „Czemu po prostu nie sprzątniesz wszystkiego raz na zawsze i nie będziesz utrzymywać tego porządku?”. To niech sobie wtedy wyobrazi mnie robiącą ustami odgłos pierdzenia. I się uspokoi xD

Lista projektów na ten tydzień:

  1. Regał na przeciwko drzwi: starcie, zagospodarowanie, udekorowanie, pozbycie się niepotrzebnych rzeczy.
  2. Kosmetyki: zebranie w jednym miejscu, uporządkowanie, sprawdzenie dat przydatności (czyli ile od otwarcia miało być dobre i kiedy otworzyłam).
  3. Wyczyszczenie pierwszego setu pędzli do makijażu.

Niewielki krok dla ludzkości, ogromny dla Agnieszki.

Zdziwię się, jeśli mi się uda xD

UPDATE

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRT3NlsVLyhPz7jnxbs6KyJPckhC0ZBKaNfa_40kC_DMpSUeM0H

Aktualnie ćwiczę silną wolę za pomocą diety. To działa.

Zaczął się nowy semestr i już jestem zmęczona.

Zdałam sobie sprawę, że dobrze wybrałam studia. Zarówno ze względu na pracę jak i na to, że to moja pasja. Druga po pisaniu.

Zastanawiam się, czy dwie osoby odmiennej płci po uszy zanurzone w swoich własnych związkach mogą być przyjaciółmi w sensie jak najbardziej platonicznym.

Jutro poniedziałek.

Nie cierpię poniedziałków xD

9 thoughts on “031 Ile to 68,9-64,7

  1. czarrnaodkuchni pisze:

    Założenia żywieniowe super, też muszę skorzystać, bo do diety oprócz chęci to brakuje mi woli 🙂 Przyjaźń damso-męska, ciekawy temat, i mnie nurtuje, chyba nikt nigdy nie stwierdzi czy jest możliwa, wg mnie zawsze będzie jakiś podtekst, ale… 😉

    Lubię to

    • acurrent91 pisze:

      Trochę weszłam w tą dietę dla mojej mamy, niż dla siebie. Chciała z kimś robić tą dietę, bo samej trudno się zmotywować. Poza tym kupowanie produktów na jedną osobę jest trochę kłopotliwe. (Tak, znowu mam nadzieję, że będę miała dobre kontakty z matką xD – naiwniara roku, ale co tam).
      W każdym razie byłam mile zaskoczona, bo wygląda na to, że ta dieta reguluje moją gospodarkę hormonalną. Pomaga z cerą, reguluje okres.
      Nie wymieniłam wszystkich założeń. Jest cała książka o tym. Wymieniłam te, które pewnie pozostaną mi po zakończeniu tego cyklu. Typowo to ma być 10 kilo w 28 dni, ale dla mnie to na razie 6. Co tam, zrobię sobie kiedy indziej jeszcze raz 😉
      Babka która to napisała nazywa się Pomroy. Możesz sobie poczytać o jej książce 😉

      Lubię to

      • acurrent91 pisze:

        Może nie maleje tak bardzo. W końcu mój ojciec nadal jest z moją matką-wariatką. Znam wiele par, które po dziesięcioleciach razem zachowują się jakby właśnie się w sobie zakochali. A może kluczem jest zakochiwanie się wciąż od nowa w tej samej osobie? Ja się na razie cieszę, że po czterech latach między mną a moim mężczyzną jest tak jak w dniu, w którym powiedzieliśmy sobie pierwszy raz ‚kocham cię’ 😉 A może jestem idealistką… xD

        Polubione przez 1 osoba

      • ZŁOWIESZCZY CHICHOT pisze:

        Ale ja nie twierdzę, że znika, czy maleje bardzo. Ale nie oszukujmy się… stan zakochania zamienia się w dojrzałą miłość. A ona ma już zupełnie inny wymiar i oblicze. Ja jestem ze swoim mężem już ponad 6 lat, a nadal go bardzo kocham. Ale teraz to uczucie jest zupełnie inne. Natomiast wciąż się przyjaźnimy i nigdy się ze sobą nie nudzimy. A to moim zdaniem jest klucz do sukcesu.

        Lubię to

      • acurrent91 pisze:

        No, pewnie 🙂 Przecież można być zakochanym, czuć się jak pierwszego dnia, ale nie 24h na dobę. Miłość być może nie maleje, ale rośnie albo staje się pełniejsza. A może po prostu dojrzewa 😉 I wcale nie musi wyglądać jak miesiąc miodowy, żeby oboje wiedzieli, że nadal to drugie kocha. Może staje się życiem, sposobem oddychania. A przyjaźń jest dużą częścią tej miłości. Nie wyobrażam sobie miłości do partnera, w której nie ma przyjaźni.

        Lubię to

Skomentuj

