032

WAGA I DIETA:

https://i2.wp.com/naukawpolsce.pap.pl/Data/Thumbs/_plugins/information/393517/MTAyNHg3Njg,12917837_12917781.jpg

63,4 kg

Tyle w temacie.

Trochę mnie już ta dieta znużyła. Ale zostały 4 dni a następna dieta po świętach. To konieczne, bo spędzając ‚vacations d’hiver’ w Szwajcarii na pewno pościć nie będę. I nie ma możliwości, żebym powstrzymała się od jedzenia Fondue albo Raclette. O, nie!

Nie mówiąc o tradycyjnych daniach Polskiej Wigilii Bożego Narodzenia. Będzie mnóstwo żarcie i powstrzymanie się od spróbowania wszystkich potraw graniczy z cudem.

Na dodatek planuję upiec ciasto marchewkowe z lukrem na Philadelphii <mniam>

SIŁY NA ZAMIARY CZY ZAMIARY NA SIŁY?

Miało być TAK:

https://i2.wp.com/ja.gram.pl/upl/blogi/965014/img_wpisy/2012_44/sprzatanie.jpg

A było TAK:

https://i0.wp.com/data.whicdn.com/images/190128872/superthumb.jpg

Udało mi się wyczyścić pędzle do makijażu, ale regał stoi jak stał. A może nawet jest bardziej zagracony. Posprzątałam dzisiaj w pokoju jako tako. Przybywa mój Książę Z Bajki i coś tam trzeba było zrobić. Przecież trza uchodzić za babkę co ma wszystko w małym palcu – do tańca i do różańca, nie? Zwłaszcza jeśli chce się pierścionka a potem obrączki xD Niestety mój artystyczny nieład uchodzi za bałagan. Trudno.

Znaleziony obraz

UPDATE:

https://i2.wp.com/www.tech-coffee.net/wp-content/uploads/2014/03/GboxUpdate-620x330.jpg

  • Nadal jestem zmęczona i codziennie marzę o gorącej kawie. Nigdy jej tak nie lubiłam, jak teraz kiedy nie wolno mi jej pić (dieta).
  • To o przyjaźni to nieaktualne. Gość miał chyba jakiś przebłysk, że dało się z nim pogadać jak z człowiekiem. Nie muszę się już nawet zastanawiać nad kwestią przyjaźni damsko-męskiej xD.
  • Mój Mężczyzna przyjeżdża na weekend ❤
  • Zastanawiam się czy nie mam przypadkiem Antefamafobii i Gelatofobii xD Nigdy się nad takimi rzeczami nie zastanawiałam, ale może..
  • Powinnam teraz się uczyć, ale oczywiście odwlekam. Jak przestać to robić?..

4 thoughts on “032

  1. czarrnaodkuchni pisze:

    Ja się już dawno nie ważyłam, żeby się nie załamywać :/ podziwiam wytrwanie w diecie. Ja ostatnio robiłam kurczaka w sosie z masła orzechowego i żeby mieć mniejsze wyrzuty sumienia, to się w pracy obiadem podzieliłam, a co, niech inni też trochę kalorii zjedzą… 😛

    Lubię to

Skomentuj

